Samenwerking tussen CheckMyBus en Skyscanner: Vind de beste aanbiedingen om te reizen met de bus, de trein, een meerijd optie of het vliegtuig

Persbericht 26 april 2017

De voordeligste prijzen Vergelijken en tot 70% besparen
De grootste keuze Wereldwijd verbindingen vinden
Eenvoudig en transparant Real-time zoeken met 1 klik!

Norimberk, 26 april 2017 – CheckMyBus, de internationale marktleider op het gebied van zoekmachines voor busreizen met het grootste aanbod transport over land, toont nu ook vliegverbindingen in een directe vergelijking. Dankzij de samenwerking met Skyscanner, de zoekmachine voor vluchten die beschikt over de meeste data wereldwijd, kunnen klanten in één oogopslag de beste aanbiedingen vinden met de vier populairste vervoermiddelen voor stedentrips.

Steeds meer gebruikers op CheckMyBus zoeken niet alleen naar voordelige aanbiedingen voor nationale reizen, maar ook voor reizen naar het buitenland en over grotere afstanden. Precies voor zulke gevallen is het vliegtuig een aantrekkelijk reisalternatief met een aanzienlijk kortere reistijd en vaak verrassend lage prijzen.

“Door de samenwerking met Skyscanner kunnen we onze klanten over de hele wereld in één duidelijk overzicht de aanbiedingen van busreizen tonen en vergelijken met de trein, meerijdopties en nu ook met vliegreizen. Reizigers vinden zo alle relevante vervoersmiddelen voor reizen tussen steden op één portal, in één overzicht,“ aldus Marc Hofmann, CEO van CheckMyBus.

Plan je bijvoorbeeld in juni een reis van München naar Parijs, dan betaal je voor de bus 33 euro en ben je ruim 12 uur onderweg. Met het vliegtuig duurt het nog geen anderhalf uur en kost het 34,99 euro. De verschillende vervoersmiddelen gaan steeds vaker de concurrentie met elkaar aan en zo vind je vaak onverwachte aanbiedingen, niet alleen voor de bus, maar ook voor de trein, verschillende meerijdopties en het vliegtuig. Bij CheckMyBus kun je die nu gemakkelijk en direct op de website met elkaar vergelijken.

Mike Ferguson, Senior Commercial Manager van Skyscanner, over de samenwerking: “Wij verheugen ons op de samenwerking met CheckMyBus en om het bestaande aanbod met vluchten te kunnen aanvullen. Partnerschappen met innovatie ondernemingen uit andere verticale reismarkten zijn voor ons zeer belangrijk. Als marktleider op het gebied van wereldwijde reiszoekmachines biedt Skyscanner zijn partners de mogelijkheid om het zoeken naar vluchten met uiterst actuele gegevens, en onze toegang tot meer dan 1200 aanbieders te integreren.“

Over CheckMyBus:
De internationale zoekmachine voor busreizen CheckMyBus toont realtime ritten en prijzen in meer dan 60 landen. Met meer dan 610 busaanbieders en wekelijks miljoenen vertrekken krijgen klanten toegang tot een wereldwijs virtueel busnetwerk. Bustickets en andere informatie vind je op www.checkmybus.nl en is ook als app verkrijgbaar voor iOS en Android.

Persvoorlichter:

CheckMyBus
Andreas Oswald
Karlstraße 9
90403 Nürnberg
E-Mail: press@checkmybus.com

Websites: www.checkmybus.nl, www.checkmybus.de, www.fernbusse.de, www.checkmybus.com, www.checkmybus.fr, www.checkmybus.it, www.checkmybus.es, www.checkmybus.co.uk, www.checkmybus.at, www.checkmybus.ch, www.checkmybus.pl, www.checkmybus.pt, www.checkmybus.com.br, www.checkmybus.com.mx, www.checkmybus.cz, www.checkmybus.hr, www.checkmybus.com.ar, www.checkmybus.cl, www.checkmybus.com.tr

CheckMyBus App

Gratis download